Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Ανοιχτή Επιστολή Νίκου Μανώλη για το αποτέλεσμα των εκλογών.

Ανοιχτή Επιστολή Νίκου Μανώλη για το αποτέλεσμα των εκλογών!
Συμπολίτες και Συμπολίτισσες,
Φίλες και Φίλοι,
Από καρδιάς θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας και με εκλέξατε Δήμαρχο του Νέου Δήμου Καρύστου από την πρώτη Κυριακή. Να είστε σίγουροι ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να ανταποκριθώ στα νέα καθήκοντα μου. Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να δικαιώσω όλους εκείνους που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους.
Συνδημότες και συνδημότισσες,

Δώσαμε έναν καθαρό και ωραίο αγώνα με οδηγό τις αρχές μας. Η πρόταση μας έτυχε ευρείας αποδοχής από τον λαό της Καρυστίας. Η εκλογική μάχη ήταν ιδιαίτερα σκληρή και η κατάσταση εκτροχιάστηκε σε ορισμένες περιπτώσεις. Να είστε σίγουροι ότι δεν κρατάω κακία σε κανέναν. Η εκλογική μάχη τελείωσε την Κυριακή, από 1 Ιανουαρίου του 2011 ξεκινάει μία μεγαλύτερη μάχη για να οδηγήσουμε την Καρυστία ψηλά και τον νέο Δήμο μπροστά. Στη συγκεκριμένη προσπάθεια δεν περισσεύει κανείς. Σας θέλω όλους δίπλα μου. Το χρωστάμε στα παιδιά μας, στους γονείς μας και στους φίλους μας να λειτουργήσουμε ενωτικά ώστε να οικοδομήσουμε έναν καλύτερο τόπο, μία δικαιότερη κοινωνία και μία αποτελεσματική Δημοτική Αρχή.

Γνωρίζω ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Γνωρίζω ότι το εγχείρημα ‘Καλλικράτη’ έχει ιδιαίτερες δυσκολίες για να εφαρμοστεί στην πράξη. Γνωρίζω και γνωρίζεται, όμως, ότι είμαι μαχητής και δύσκολα τα παρατάω. Στην εμπειρία, την αγωνιστικότητα και το μεράκι μου για την τοπική αυτοδιοίκηση έχουν προστεθεί πολλά και άξια στελέχη.
Να είστε σίγουροι ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι Δήμαρχος για όλους. Απελευθερωμένος από κομματικές, τοπικιστικές ή οποιεσδήποτε άλλες εξαρτήσεις. Το τετράπτυχο ΙΣΟΝΟΜΙΑ – ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ – ΔΙΑΧΥΣΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ – ΙΣΟΡΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΒΟΪΚΟ ΩΣ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΜΥΡΟΠΟΤΑΜΟ ΩΣ ΤΟΝ ΚΑΦΗΡΕΑ θα είναι η πυξίδα μου σε αυτή την προσπάθεια.

Με εκτίμηση
Ο εκλεγμένος Δήμαρχος
Νίκος Μανώλης

Η επιστολή δημοσιεύεται αυτούσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...