Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011

Γερμανική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, προκαλεί διαφημίζοντας ότι «δέχεται και δραχμές

Άμεση ήταν η αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο στην προκλητική διαφήμιση της γερμανικής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, στο site της οποίας -εάν μπει κανείς από υπολογιστή στην Ελλάδα- εμφανίζεται η προσφορά «προς τους αγαπητούς Έλληνες, πως η Sixt δέχεται ξανά δραχμές». 

«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές.
Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η διαφήμιση δημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Άμεση και σκληρή ήταν η απάντηση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο: «Πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρείες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο σύμβουλος Τύπου της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης.


Επίσης, η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο, ανακοίνωσε ότι προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με τη διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...