Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2012

H κατάσταση των ειδησεογραφικών μέσων


Μολονότι ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, κυρίως λόγω των υπηρεσιών Ιντερνετ στα κινητά τηλέφωνα και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, τα παραδοσιακά αμερικανικά μέσα ενημέρωσης και οι εκδοτικοί όμιλοι που παράγουν το περιεχόμενο των ενημερωτικών ιστοσελίδων επωφελούνται ελάχιστα από την τάση αυτή, σύμφωνα με έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα τις ΗΠΑ.


«Ο τομέας της ενημέρωσης δεν έχει αναπτύξει ένα νέο μοντέλο και έχει χάσει έδαφος απέναντι στους αντιπάλους του, του τομέα της τεχνολογίας», σημειώνεται στην έκθεση «H κατάσταση των ειδησεογραφικών μέσων το 2012» του ινστιτούτου ερευνών Pew. «Υπάρχουν όμως ολοένα και περισσότερες ενδείξεις ότι η θέση της ενημέρωσης στη ζωή των ανθρώπων γίνεται συνεχώς μεγαλύτερη. Αυτό θα μπορούσε να είναι σωτήριο για το μέλλον της δημοσιογραφίας», τονίζει το ινστιτούτο.

Σχεδόν ένας στους τέσσερις Αμερικανούς (27%) ενημερώνεται πλέον μέσω του κινητού τηλεφώνου. Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, παίζουν ακόμη περιορισμένο ρόλο στη διακίνηση της πληροφορίας: το 9% της κίνησης στις πληροφοριακές ιστοσελίδες προέρχεται από το Facebook, το Twitter και άλλα τέτοια δίκτυα ενώ το 21% προέρχεται από την Google.

Οι κολοσσοί του διαδικτύου, όπως οι AOL, Facebook, Google, Yahoo! και Microsoft, αποκόμισαν το 68% των ιντερνετικών διαφημίσεων το 2011. Αντιθέτως, οι ενημερωτικές ιστοσελίδες πάσχουν από έλλειψη διαφημίσεων. Σύμφωνα με την έκθεση, περίπου 100 αμερικανικές εφημερίδες ετοιμάζονται να μετατρέψουν τις ιστοσελίδες τους σε συνδρομητικές, ακολουθώντας το παράδειγμα της New York Times και άλλων 150 εφημερίδων που ζητούν συνδρομή προκειμένου να μπορέσει ο αναγνώστης να τις επισκεφθεί.

πηγή Α.Π.Ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...