Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011

Αποδοτική η διαδικτυακή καμπάνια του ΕΟΤ

Ιδιαίτερα αποδοτική υπήρξε για τον μήνα Ιούνιο, η διαφημιστική διαδικτυακή καμπάνια του ΕΟΤ. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, περίπου 124.000 φορές οι χρήστες επέλεξαν να μάθουν περισσότερα επισκεπτόμενοι το visitgreece.gr. Η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο θα διαρκέσει έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2011 και πραγματοποιείται σε Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία, Ισραήλ και Σουηδία. 


Η απόδοση της καμπάνιας, σύμφωνα με τον ΕΟΤ,  κρίνεται ως ικανοποιητική και αποτελεσματική, καθώς το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε πάνω από 100 εκατομμύρια φορές στις 5 χώρες προβολής, ενώ ο πραγματικός αριθμός των κλικς υπερβαίνει κατά πολύ τον εκτιμώμενο (βάσει διαφημιστικού πλάνου) σε όλες τις χώρες και ειδικά σε Ρωσία και Ισραήλ όπου τα ποσοστά υπερβαίνουν το 70%!

Συγκεκριμένα:
•Περίπου 124 χιλιάδες φορές οι χρήστες επέλεξαν να μάθουν περισσότερα επισκεπτόμενοι το visitgreece.gr.
•Πάνω από 48.000 χρήστες είδαν τα βίντεο της καμπάνιας.
H καμπάνια αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποδοτική καθώς τον Ιούνιο απέφερε περισσότερα των αναμενομένων κλικ ως εξής:
Αγγλία: +46%
Σουηδία: +35%
Ρωσία: +70%
Ισραήλ: +74%
Γερμανία: +46%.

Επιμέλεια: Δώρα Παπαφράγκου
πηγή Α.Π.Ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...