Ο Προφήτης Ηλίας αποτελεί μια εξέχουσα μορφή της Βίβλου καθώς και αγίου
στον Χριστιανικό κόσμο με πάμπολλα ξωκλήσια, κυρίως σε λόφους και κορυφές και
οι οποίες φέρουν και το όνομα του.
Η γιορτή του στις (20 Ιουλίου/ 2 Αυγούστου με το παλαιό ημερολόγιο) καθώς
και το όνομα του συνδέεται με την παρουσία πιστών σε πόλεις ή χωριά που
συρρέουν μέσα από ορεινά ή δύσβατα μονοπάτια με προορισμό τους επιμέρους
ναΐσκους, καθώς και με λιτανείες σε περιόδους ανομβρίας.
Στους ανατολικούς σλάβους (Ρώσους)
θεωρείται προστάτης των αλεξιπτωτιστών και της πολεμικής αεροπορίας.
Στο όρος Όχη στην Κάρυστο υπάρχει εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία και γιορτάζει
κατά παράδοση στις 2 Αυγούστου / 20 Ιουλίου με το παλαιό ημερολόγιο.
Η δράση του
Έδρασε κατά τον 10-9ο αιώνα π.Χ σε μια ταραγμένη περίοδο για το Ισραήλ
με την ειδωλολατρία να διαβρώνει και να έχει επεκταθεί σε αυτό το λαό, αιτία ο βασιλιάς
Αχαάβ που ήταν επηρεασμένος από την σύζυγο του Ιεζάβελ, καταγόμενη από την χώρα
της Φοινίκης και που ήθελε να επιβάλει την δική της θρησκεία.
Με το κήρυγμα του θα στηλιτεύει την ασέβεια και την αδικία, στην συνεχεία
καταδιωκόμενος από την Ιεζάβελ θα καταφύγει για τρεισήμισι χρόνια στην έρημο.
Το χρονικό αυτό διάστημα δεν θα βρέξει καθόλου, παρά μόνο μετά από δική του
προσευχή, κατά την περίοδο της ανομβρίας μια παρατεταμένη ξηρασία πλήττει την
γη και συνεπώς και την χώρα αυτή. Το γεγονός
αυτό θα αποτελεί το πρώτο θαύμα του.
Στο όρος Κάρμηλο μετά από την προσευχή του θα πέσει φωτιά από τον ουρανό
κατακαίοντας το σφαχτό καθώς και το θυσιαστήριο, το νερό και το χώμα που ήταν
τοποθετημένα τα παραπάνω. Στην συνέχεια με παρότρυνση του ο λαός θα κατασφάξει
τους ειδωλολάτρες ψευδόιερεις, την ίδια ημέρα θα μαζευτούν και τα πρώτα σύννεφα
δίνοντας και τη πολυπόθητη βροχή και τερματίζοντας την ξηρασία και κυρίως ολη αυτή
την δυστυχια που υπήρξε.
Προς το τέλος θα ανέβει στο όρος Χωρήβ, στην κορυφή του οποίου θα ακουστεί ένας
απαλός άνεμος. Ο ίδιος δεν θα πεθάνει αλλά μέσα σε ένα πύρινο άρμα, με θεατή
τον μαθητή του Ελισαίο, θα αναληφθεί ως ένα μέρος του ουρανού.
Ο Προφήτης Ηλίας θα είναι η μορφή που θα αναφερθεί σε πολλά χωριά της
Καινής Διαθήκης από τον ίδιο το Χριστό, ακόμη στο γεγονός της Μεταμόρφωσης θα
είναι παρών μαζί με τον Μωυσή και τους τρεις Μαθητές του Χριστού.
Προφητείες της Αποκάλυψης καθώς και εκκλησιαστικοί πατέρες αναφέρουν την
παρουσία του Ηλία μαζί με τον Ενώχ κατά τα έσχατα χρόνια, δίνοντας την μαρτυρία
τους για 42 μήνες δηλ. τρεισήμισι χρόνια.
Πρόλογος- Κάπου στο μέλλον
Κάπου στο κοντινό ή πολύ μακρινό μέλλον, έχει δημιουργηθεί μια ομοσπονδία
κρατών που αποτελεί την νέα τάξη πραγμάτων, με την Ιερουσαλήμ να είναι το
πολίτικο και οικονομικό κέντρο καθώς και μια παγκόσμια πρωτεύουσα. Οι αξίες και
θεσμοί παραγκωνίζονται ενώ μέσω των αχυράνθρωπων πρωθυπουργών προωθούνται ιδέες
που ενστερνίζονται τις «μόδες» αυτής της εποχής. Χώρες και περιοχές θα
κατανέμονται σε ζώνες και περιφέρειες, καταργώντας τα σύνορα τους και οι κάτοικοι
τους φέρουν αόριστες ονομασίες πχ. Ευρωπαίος πολίτης που κατοικεί στην Ελλάδα.
Όλα δείχνουν πως οδεύουν σε ένα παγκόσμιο σύστημα
διακυβέρνησης και τα ΜΜΕ διαρκώς μιλούν για κάποιο πρόσωπο και αποτελεί
πολυδιαφημιζόμενο πολίτικο που μέσω του συστήματος της εποχής δίνει λύση σε
κάποια προβλήματα όπως την ανεργία, την τρομοκρατία, την οικονομία κτλ
(ουσιαστικά τεχνικά προβλήματα που θα έχει δημιουργήσει το σύστημα),στόχος του
θα είναι να ελιχτεί και να πάρει την εξουσία δημιουργώντας μια νέα ρωμαϊκή
αυτοκρατορία.
Το νέο αυτό σύστημα θα αποτελεί και συνάμα ένα αστυνομικό υπερκρατος με τις
συναλλαγές τραπεζικές ή ιδιωτικές να γίνονται χωρίς χρήματα αλλά μέσα από
ειδικό σήμα που θα τοποθετείται στο χέρι ή στο μέτωπο των ανθρώπων και θα
αποτελεί «στάμπα» αυτού του παρανοϊκού δικτάτορα.
Η παρουσία των δύο Μαρτύρων
Και ενώ είναι σε εξέλιξη όλα αυτά τα γεγονότα και οι άνθρωποι είναι σε
σύγχυση καθώς θα μαστίζονται από προβλήματα δυο μυστηριώδεις άνδρες κάνουν την
εμφάνιση τους, το βήμα τους σταθερό και το βλέμμα τους καθαρό και ατάραχο χωρίς
ίχνος αγωνιάς και με ρούχα πένθιμα και ταπεινά όπως θα είναι αυτήν την εποχή.
Η Αποκάλυψη στο 11ο κεφάλαιο αναφέρει ότι θα κηρύξουν για
τριάμισι χρόνια, στην διάρκεια αυτή θα έχουν την δυνατότητα από το Θεό να
κλείσουν τους ουρανούς και να μη βρέξει ενώ παράλληλα θα μπορούν να κάνουν
τιμωρητικά θαύματα για να συνετίσουν τους ανθρώπους της εποχής εκείνης.
Ο Θεός μέσω αυτών των δυο άσημων και ταπεινών ανθρώπων θα δείξει το μεγαλείο
του και μέσα από τα θαύματα το κήρυγμα των προφητών θα έχει τεράστια απήχηση στους
λαούς , προκαλώντας πονοκέφαλο σε αυτήν την παγκόσμια τάξη της εποχής.
Το σύστημα διακυβέρνησης της εποχής αυτής θα προσπαθήσει να τους εξοντώσει
ηθικά ή ακόμη και φυσικά χωρίς όμως καμιά επιτυχία. Όταν ολοκληρωθεί η μαρτυρία
τους δηλ. συμπληρωθούν τα 3, 5 χρόνια, οι περισσότεροι άνθρωποι θα προτιμήσουν
μια παγκόσμια διακυβέρνηση δίνοντας την προεδρία σε ένα τύπο που με ελιγμούς
και με παραπλανητικά μέσα θα ανελιχτεί στην εξουσία, τα σχέδια του δεν θα έχουν
ακόμη αποκαλυφθεί.
Οι δυο Προφήτες θα νικηθούν στο υλικό πεδίο καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι
δεν θα ακούσουν τις υποδείξεις τους και θα παραχωρήσουν τις τύχες τους σε ένα
διεστραμμένο άτομο, που θα δημιουργήσει μια δικτατορία χωρίς προηγούμενο.
Στην συνεχεία θα σκοτώσει τους δυο αυτούς Μάρτυρες
και τα σώματα τους θα μείνουν άταφα στην πλατεία της πόλεως της Ιερουσαλήμ, οι
άνθρωποι οι οποίοι μην αντέχοντας τον έλεγχο της συνείδησης τους τόσο από το
ελεγκτικό κήρυγμα των Προφητών και των θαυμάτων τους, θα επιδίδονται σε
πανηγυρισμούς , μάλιστα μέσα από τα τεχνολογικά επιτεύγματα θα βλέπουν τον
θάνατο των δυο Μαρτύρων οι κάτοικοι όλης της γης, που το σύστημα της εποχής
αυτής θα τους θεώρει «ταραξίες», «τρομοκράτες» ή μια άλλη ορολογία που θα έχει επινοηθεί τότε.
Η πλατεία της πόλεως αυτής γεμάτη από πλήθος κόσμου,
που με τα διάφορα τεχνολογικά μέσα μεταδίδουν και φωτογραφίζουν τους δυο
Προφήτες και δυνάμεις ασφάλειας να περιφρουρούν το σημείο, ακόμη δελτία
ειδήσεων να μεταδίδουν διαρκώς με προπαγανδιστικά μέσα διαδόσεις και ψεύτικες
θεωρίες περί αυτών των ανθρώπων,
κάνοντας παράλληλα τους Χριστιανούς σε όλα τα πλάτη και μήκη της γης να λυπούνται αλλά και
να περιμένουν το θαύμα.
Το θαύμα και ο σεισμός
Παρήρθαν ήδη τρεισήμισι μέρες και ξαφνικά ένας δυνατός άνεμος αγγίζει τα σώματα
των δυο ανθρώπων, ένας δυνατός θόρυβος ακούγεται και ξαφνικά η πνοή του Θεού ξαναδίνει
την ζωή στους δυο Αγίους του, οι οποίοι θα σταθούν ισχυροί στα πόδια τους και ένας
τεράστιος φόβος να καταβάλει όσους τους έβλεπαν.
Μια φωνή θα ακουστεί από τον ουρανό «αναβήτε εδώ», οι δυο Προφήτες πάνω σε
μια νεφέλη θα αναληφθούν στους ουρανούς, και αυτό θα το δουν όλοι οι εχθροί
τους έκπληκτοι και αποσβολωμένοι. Η αποστολή τους θα έχει ολοκληρωθεί.
Την ίδια στιγμή ένας σεισμός στην περιοχή αυτή θα κατακρημνίσει το 1/10
αυτής της πόλης συμπαρασύροντας, σύμφωνα με την Αποκάλυψη, 7.000 ανθρώπους οι
οποίοι θα σκοτωθούν.
Οι υπόλοιποι έμφοβοι θα καταλάβουν ότι όλα αυτά είναι σημάδι του Θεού, όσοι
ήσαν διστακτικοί μέχρι εκείνη την στιγμή καθώς και όλοι οι ειλικρινείς άνθρωποι
θα καταλάβουν και θα πιστέψουν στο Θεό. Η αποστολή των δυο Προφητών θα έχει στεφτεί
με επιτυχία, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι θα μάθουν την Αλήθεια και θα αποτραπούν
από την πλάνη και το χάραγμα, σε μια περίοδο τελματώδη και παρακμής και που θα είναι η χειρότερη για την ανθρωπότητα.
Η μέρα αυτή δίνοντας της μια αλληγορική έννοια, αποτελεί την λάμψη της Αλήθειας
και της Ζωής και το κατακρήμνισμα κάθε τι απατηλού και κίβδηλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου